ARTIKEL TERBARU

Friday, 17 May 2013

Untuk Cikgu Tersayang

Semalam balik dr site visit kat MPK Klang ngan ayah, kakak dah sampai kat opis.. Tengah tengok youtube kat bilik mama.. Heheh.. Suruh bos gi amik kakak kat tadika pastu bawak ke opis.. Kih! Kih! Siap pakej belikan air kotak, pasangkan youtube kat notebook, aircond kat bilik tu.. Hahaha.. Tu la sape suh saya keluar, kan dah kene amik anak saya..Ala, bukan sesape pun, pak sedara sepupu kakak pun..Sukati jer kan nak suruh2..
Pastu tanya kakak, hari ni hari guru tau kakak.. Hari guru tu apa mama?.. Besday cikgu ker? Hahaha.. So mama pun menerangkan la sikit..dari A tak sampai Z pun..Skit jer..Janji paham istilah Hari Guru.. So cadang kat kakak nk bg apa tuk cikgu kakak.. Bagi kad jer la kakak, nk beli hadiah tak sempat la..Sebab petang ni kami ada hal jap kat UPM..So gigih la suh kakak buat kad tuk cikgu...

 Poyo siap pakai jeket mama.Sejuk la tu..

 Suh tulis jer.. Yang tampal2 mama yg buat..


Bila dah siap lupa plak nk snap gambo.. Hehehe..Pagi tadi lupa nk ingatkan kakak jgn lupa bagi cikgu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...