ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 29 May 2013

Marilah Mari Kita Bekerjasama

Percaya tak yang cuti 3 hari tu jumaat,sabtu,ahad sempena Wesak tu kami dok umah jer.. Kami pun tak percaya sebenarnya.. Kah!Kah! Nak balik kampung tak ada dlm perancangan lagipun dihujung2 bulan, pepaham sudah.. Nak gi jenjalan lagi la yg memerlukan kos.. So marilah kita berjimba di rumah sahaja.. 
Bukan selalu kan....Lagipun adik Eya tak berapa nak sihat.. Kesian plak...
So hari sabtu petang tu ayah buat aktiviti cuci kereta.. Saat yang paling digemari sebab yang utama adalah boleh MAIN AIR * kalo dah namanya budak

Tahun lepas ada gak aktiviti cam gini tapi masa tu 3 orang jer yg leh join

Sebabnya yang sorang ni kene kuarantin

Sekarang dia rasa sungguh seronok sbb leh join.. Ops!nampak plak montot Pqa.. Dia skrg dalam proses tak pakai pampers... Jimat sbb adik Eya sorang jer kang yg pakai pampers..






Adik Eya plak kat mane
Yang budak kecik ni plak kene kuarantin..Kakak Pqa telah mengalaminya dulu dik! So bertabahlah ye.. Hahaha










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...