ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 14 May 2013

Konvo Huda 11 Mei 2013 - Sampai ke UITM Shah Alam


Sampai kat umah huda lepak2 dulu makan2 sebab dia sidang petang. So mak,abah, dia dan suami dia gerak kul 11 lebih sebab nak kene masuk dewan kul 12 katanya.. Tinggallah kami anak beranak kat umah dia..
Dalam kul 1 lebih budak2 ni dah bising.. Bila nak pegi tengok untie hud? Bila nak jalan ni mama?
Ala, awal lagi la nak gi sana.. Pastu nasib baik adik Eya tido.. So alasan yang munasabah kata adik Eya tido lagi.. Kene tunggu adik Eya puas tido nnt dia meragam ..Sian dia..

Kul 3 tu diorang ngadu lagi.. Dah bosan ni mama..Cepatlah jalan..
Hahaha..
Ok lah.. Jom lah siap2 semua...

 dimulakan dgn gambo Pqa bambam

Kol naim (adik lelaki bongsu) minta tunggu kat bawah terowong sebab ayah nak turunkan kami dahulu kemudian cari parking. Sampai sana Naim ngan tunangnya Gnie dah siap2 tunggu.. Kami turun dan lepak dulu sementara tunggu ayah.

 

 Bila dah mcm bosan kat bwh tu kami pun lepak kat bhgn atas plak. Nasib baik leh ikut lif.. Lalu la tempat diorang2 yg nak amik scroll tu tgh beratur.. Hahaha..X nampak plak untie diorang, kalo nmpak mesti kecoh..

Ni gambo2 masa kat bhgn atas.. Bebudak ni wat tempat tu mcm tmpt diorang plak.. Sesuka hati jer. Tapi panas ooo time tu..Ada angin pun sepoi2 cm malu2 jer nk berangin.. So layanjer la ye gambo2 ni kasi
muak ..Hahaha

 


 Ni gambar2 sebelum ayah sampai.. Ayah gi beli bunga dan air.. Adik Eya memang x meragam langsung, elok jer diam .. Cukup tido la kot..Kang sambung lagi entri yg banyak kepada gambar jer..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...