ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 15 May 2013

Konvo Huda 11 Mei 2013 - Pepehal Makan Dulu

Lepas Huda amik turun pentas terus andak(suami huda),mak ngan abah saya keluar dewan.. Sungguh kurang sopan..Hahah..Alasannya mak saya nak gi toilet padahal ngelat.. Akceli risau sbb mak tak leh lapo..Takut hypo.. So lega la kalo mak dah keluar tu..So ajak mak gi makan pepehal pun.. So lepas kat tempat bhgn makan.. Kat belakang tu tmpt jual makanan dan bunga2 jer..Gambo lagi..Layan

 
 Ayah beli rojak buah yang tak sedap langsung dan pedas bebenor.. So ayah yg kene abiskan jugak..





Chu mengamuk hanya sbb Cha tak nak makan buah Cha.. Cha kenyang lagi so dia pegang dulu. Chu paksa Cha makan jugak tap Cha tak nak. Hahaha..Kelaka tul masa ni..Dia nangis2 kami dok pakat gelak..Sukahati jer nak paksa kembar dia..

 Adik Eya abis makan tembikai sepotong tu..


Atuk ngan nenek sibuk suh belikan makanan tuk cucunya..Siap bagi duit lagi.. Sebab diorang beli buah jer ngan nugget fishball..Diorang yang tak nak makan sbb sebelum ke sini diorang dah makan kali ke2 kat umah untie hud.. So kenyang lagi.. Ayoo nenek ni..Risau bebenor cucu tak makan.. 

p/s: Teringat ada yg shared kat FB yg pasal budak kene aids sbb mkn nenas potong.. Wahai anak2 mama ni la kali terakhir mama bagi tau.. Pas ni kita beli buah pastu potong dan makan sesama ek kat umah.. Risau bebenor..Macam2 skrg ni kan..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...