ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 15 May 2013

Konvo Huda 11 Mei 2013 - Kepenatan Menunggu

Lebih 2 jam gak la nunggu untie diorang ni keluar dewan.. Tu la korang nak datang awal lagi kan lama kene nunggu.. Budak2 ni memang x kisah sbb leh main kawasan tu luas dan x de org ramai lagi.. Yang kisahnya mama diorang ler.. Sakit kepala terus panas2 cam gitu...So sementara menunggu dengan penuh pasrag ayuh la kita gedik2 amik gambo..

 
                                                                                        Punya lah bekerut muka tanda betul2 panas..haha
 
                                                                                      sian anak2 semua kehausan..dpt sorang 1 air

                 sebenarnya air kat adik eya tu air ayah.nasib ada backup air mineral.sudah kene pow dgn adik..



                 Bunga sorang satu nk bg untie                        baring tanpa segan silu..korang mampu..mama tgh menyinga

                                                    ni tgh menari sbb ada lagu time ni

Ada lagi cerita..Lom abis..Hahaha..


No comments:

Post a Comment