ARTIKEL TERBARU

Friday, 17 May 2013

Comel atau Tak Comel?

Biasanya orang kata 
Cantik atau Buruk 
bukannya comel atau tak comel. 
Hahaha.. Saya tak nak kata buruk, cam tak best plak... Lagi2 nk citer pasal anak..Lagi la x seronok kan nk kata anak sendiri buruk.. Walau buruk di mata orang lain tapi tetap comel di mata mama.. Kih!Kih!

Nak citer pasal Chu ni.. Dia sekarang ni suka sesangat nak amik gambar dengan gaya.. Isk! Susah nak cakap.. Dia sajer wat muka bila tau nak amik gambo.. Bila tanya, nape chu wat muka mcm tu? Dia jawab..Ala saja jer, tak boleh ker? Ermm.....

Ok lah, kalo tak percaya meh saya tunjuk





Hahaha... Budak yang suka buli kembar dia sendiri.. Sian Cha..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...