ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 30 April 2013

Selamat Hari Pekerja 01 Mei 2013


Esok adalah cuti .. 01 Mei 2013 bersamaan hari rabu dan juga sempena Cuti Hari Pekerja..  Erm, jujur la saya kata saya ni kureng skit cuti tgh2 hari ni..Maksudnya saya adalah tidak suka jika cuti selain hari Isnin atau hari Jumaat... Hahaha.. Sape mcm saya gak?Angkat tangan...Hanya mereka yang memahami yang paham maksud tersirat saya ni..Kih! Kih!.. Dasar suka cuti sambung2 ...
Jadinya apa plan esok ek? Adakah duduk sahaja dirumah bersama keluarga atau keluar jenjalan? Ermm.. Kalo tanya anak2 sure la diorang ajak gi mandi kat Dataran Gemilang lagi.. Hahaha.. Tengoklah camner kang.. Korang semua mesti dah ada plan kan esok.. Harap2 plan kawan2 semua menjadi.. Yang penting jaga diri dan ceria2 sokmo....

SELAMAT HARI PEKERJA SEMUA!

2 comments: