ARTIKEL TERBARU

Monday, 1 April 2013

Penangan Atuk dan Nenek

Hari ni kembar tak nak gi taska... Sebabnya nenek ada kat umah.. Sabar jer la.. So kakak sebelum ke tadika tadi pun awal2 cakap pas balik tadika hantar dia balik umah.. Tak nak gi taska.. Korang ni? Mama bayar tau yuran taska tu, sesukati jer tak nak gi taska.. So Pqa dan adik Eya jer la yg gi.. Rasanya Pqa pun tahun depan mau gak ngelat2 gi taska kalo gaya cam gini.. Hahaha..
So tengah hari tadi amik kakak hantar balik umah.. Pastu keluar semula gi beli nasi dan lauk masak.. Memang tak bagi nenek dia masak.. Ni petang ni atuk plak sampai.. Konpem la esok kembar ngelat lagi ke taska.. Atuk ngan nenek suka jer..Kami jer rasa serba salah takut nyusahkan.. Tapi kalo dah kerana cucu semua OK...Hehehe..Tak apalah yang penting anak2 mama semua gembira...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...