ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 3 April 2013

Atuk & Nenek Nak Balik Dah

Hari ni kembar kene gi taska... Sebabnya nenek ngan atuk nak balik kampung dah pagi ni.. Hahaha.. Gelakkan dia...Dah tak leh nak dok umah manja2 lagi...Masa Chu bangun tu bagitau kene gi taska hari ni sbb atuk ngan nenek nak balik kampung.. Dia kata ok.. Ah!Lega.. Pastu kejut Cha plak nak bagitau kene gi taska.. Terus wat muka masam.. Ayooyoo... Bermula adegan pujuk memujuk.. Dan ayah dipaksa oleh si kembar untuk melayan diorang.. Tak ada wat apa pun diorang suh sediakan breakfast roti sapu jem pastu masukkan dalam bekal masing2... Pastu  nak bekal mee gak (lebih nenek dia wat mee bandung mlm tadi) .. Layan jer la ayahnya tu.. Dan hasilnya kakak adalah lambat sampai tadika dek kerana kembar... Mama dok risau kakak sampai lambat tapi tuan punya badan wat tak kisah jer.. Kuang! Kuang!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...