ARTIKEL TERBARU

Friday, 29 March 2013

Mogok Yang Dibuat2

Pagi2 tadi kakak dan kembar mogok tak nak gi taska.. Diorang nak gi umah cik wawa sbb sepupu2 ada kat situ.. Lolololo... Hampir gak nak jadi hijau tadi walaupun pakai baju hitam.. Setelah berhempas pulas berpikir apa tektik2 yg berkesan yg boleh digunakan... Akhirnya ayah umpan gi kedai.. Belilah apa yg nak dibeli.. Dan janji pas ayah ngan mama abis keje amik kat taska terus gi umah cik wawa.. Tak yah balik umah sbb diorang dah suh mama bawakkan baju diorang siap2 pagi tadi.. Rupanya budak2 ni dah siap merancang baik punya.. Ye la sepupu2 diorang tu akan balik ke Jengka sabtu pagi.. So nak tak nak malam ni kene la gi jumpa diorang jugak...Anak2... Kadangkala buat ayahmama gelak bahagia, kadangkala hampir darah tinggi ayahmama dibuatnya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...