Artikel Terkini

Mana Kasut Adik Eya?

Kakak dah bising2 dah tanya bila nak belikan adik Eya punya kasut.. Sebabnya Eya dah berjalan dah.. Asyik praktis jer kat umah dan taska.. Lagipun dah memang suh nenek tu mengurut kakinya sekali masa mengurut dia terseliuh.. Risau oooo dah setahun tak berjalan lagi. Sebab kakak2 cepat lom setahun dah berjalan.. Yang adik ni lambat bebenor.. Semua benda dia lambat dan takut2 nak buat..Maklumlah saki baki kot.. Kah! Kah!
So mama cakaplah tunggulah mama dapat gaji nanti mama belikan lah.. Pastu kakak cakap tak yah la tunggu gaji mama cucuk jer la duit kat bank mama tu..Kuang!Kuang! Awak ingat duit dalam bank mama tu berkepuk2 ker nak oiiii... Sukatijer kan kalo dah namanya budak2...
Yang menjadi masalahnya adalah, bila belikan adik Eya kasut baru, takkan kakak2 dok tengok plak..Hahaha.. Haruslah kene dapat jugak.. Tapi idaklah beli kasut, maybe benda lain cuma lom terpikir la..Adik eya tak pape pun tak ada kasut tapi kakak2nya yang lebih2.. Sayang adik kononnya.. Untunglah Eya...

budak yang terlebih manja sesangat sekarang ni

Comments

  1. hihihi..tulah kan bila ada ank nie xblh beli satu jerk kena bg sama rata :)

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS