ARTIKEL TERBARU

Monday, 11 March 2013

Macam-Macam Dugaan

Aduhai !.. Tak baik nak mengeluh sebenarnya.. Tapi nak buat camner termengeluh jugak..hehehe
Mama sampai ke hari ni masih belum sihat sepenuhnya..Dari mula adik Eya keluar wad, sampailah hari ni masih belum ok.. N3 adik Eya masuk spital pun tak buat lagi..Dengan anak2 tak sihat, pastu dengan mamanya pun tak sihat.. So berganda2 la kerja tuk ayah..Nasib ayah tak demam gak, ari tu ada gak tanda2nya cepat2 dia makan panadol..
Semalam balik kampung Tanjong Karang pun sebab nak bawak anak2 berurut.. Adik Eya terseliuh
di bahagian bahu.. Maybe sbb kakak2nya rajin dok angkat2 dia.
Mama pun berurut juga sbb bila berjalan rasa sakit kat bahagian bawah dan rasa berat.. Mama syak peranakan mama jatuh sbb asyik nak terkencing jer..
Bila diurut memang sah.. peranakan jatuh.. Dah keras katanya.. Rasanya mama tak ada angkat benda2 berat.. Tapi tak tau la faktor turun naiktangga atau angkat budak2 ni.. Tak pun faktor umur..
Semalam plak lepas balik dari Sungai Buluh  melawat paklong sakit kat umah dia, mak rasa badan Cha panas..Sebab dia dok ngan nenek dia dlm kete masa tu.. Pastu dia ckp telinga dia sakit..
Sampai umah masa tu dlm kul 5 petang..Mak kata pipi Cha bengkak.. So sesi memujuk Cha ke Spital..
Mama ngan adik Eya tak ikut sbb kepala mama sakit sangat masa tu.Adik Eya pun main sendiri jer mama baring..
Doktor kata kelenjar..Sebab dia panas sangat dan batuk..
Pagi ni ayahmama tak EL pun sbb nampak Cha aktif dan bengkak dah surut..
Macam2  betul la

2 comments:

  1. La ksiannya.. harap semuanya cepat sembuh ya.. Amin

    ReplyDelete
  2. alahai semua tak sihat ye...
    moga cepat sembuh ye

    ReplyDelete