ARTIKEL TERBARU

Monday, 25 March 2013

Dugaan Terbesar Bagi Kami

TIDAK SANGGUP MENGHADAPI SITUASI BEGINI LAGI.. CUKUPLAH PENGALAMAN PERTAMA ITU.. YA ALLAH BERILAH KESIHATAN KEPADA DIRI INI, SUAMI DAN ANAK-ANAKKU.. AMIN!!!

27/02/2013 dalam kenangan










4 comments:

  1. kenape yer? demam eh? anak saya pun baru jer kluar wad jumaat lepas..demam panas...saya pun...harap2 xder lagi demam panas yg sampai warded macam haritu..xsanggup tgk anak sakit... semoga anak awak sembuh yer..

    ReplyDelete
  2. haah..demam panas,batuk, selsema dan nafas tak bape cantik.. so lepas neb still dada berombak..so kene admit jugak.. betul tu, x sanggup tgk anak sakit kan....sy first time anak masuk wad..so kabut skit mlm pertama..hehehe..seminggu gak la pas tu sy minta balik sambung ubat kat umah jer.. mak sy kata maybe terseliuh..so gi urut kat kampung terus ok.Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. nape ni..moga semua selamat kehendaknyer/..mmg rasa sakit sgt tgk anak2 tak sihat ni kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...