ARTIKEL TERBARU

Thursday, 14 March 2013

Agak Liat Sekarang Ni

Kakak sekarang ni agak liat sikit nak bangun pagi.Tapi takla nangis kalo suh bangun. Bila dah bangun pun agak liat sikit nak gi mandi.. Masih lagi mama kene mandikan dia.. Tak de pasal la dia nak gi mandi sensorang.. Dok tercongok la depan bilik air tu tak gerak2 selagi mama tak mandikan.. 
Bila dah mandipun agak liat dan lambat nak pakai baju.. Walaupun mama dah sediakan kat atas sofa.. Kita ni dok kejar masa takut dia lambat gi sekolah.. Mak bapaknya yang kelamkabut budaknya dok slumber jer.. Eeeeeee...Ayah la yang kelamkabut, mama dok slumber jer ..hehehe *ayah kelam kabut sbb kene isi air kakak,sediakan susu,masukkan beg dlm kete..Mama dok melenggang dukung adik eya sambil kunci pintu..huhuhu
Lepas dah pakai baju tu bukan nak bedak ker sikat rambut ker.. Beg sekolah dicapainya..
Bila kita kata nak buat apa buka beg sekolah bagai, siapkanlah diri tu dulu..Lepas tu baru la nak buat yang lain2..
Boleh dia kata.. Tak salahkan mama.. *gerrrr..Tetiba rasa nak geram.. Tapi ayah dah sound jgn marah2 mama pagi2 nnt mama sakit kepala.
Memang la tak salah kak oiii.. Tapi buatlah apa yg perlu dulu..
Tak salah kan mama..
Fine!.. Kakak yg lambat datang sekolah kakak yg kene marah dgn cikgu.. Mama tak kene marah...

Bila mama kata kalau dah lambat sangat tak yah la gi sekolah kakak..
Eh x apa la mama..Lambat pun hantar jer kakak gi sekolah.. Nanti mama ckp la  kat cikgu yg jalan jem ker, kereta rosak ker.. 
????????...... Tak terungkap dek kata2... Telan air liur jer la..
Tahun ni ngadap perangai kakak sorang yang sekolah.. Tahun depan campur dengan si kembar.. Lalalala.. Toink! toink! Pikirlah sendiri..

1 comment: