ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 20 February 2013

WW : Kalau Dah Dapat Kaki



21/02/13 Khamis esok akan menginjak usianya 1 tahun.. Tapi lom laju berjalan macam kakak2 dulu.. Tak apa ye dik, at least awak usaha juga nak bertatih..In-Sya-Allah hadiah besday awak akan dapat kasut le ye..

5 comments:

  1. ala comeynye..
    sesuai sgt la tu dapat kasut..nnti lg semangat dia berjalan..hehe

    ReplyDelete
  2. Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY:
    Memang tertunggu saat dia berjalan..Lambat bebenor..So setiap kali dia berlatih jalan kakak2nya tukang tepuk tangan..kekonon bagi semangat ler tu

    ReplyDelete
  3. TAK lame lg berjalan la tu..Wah..esok da nak masuk 1 thn yer..sama tarikh dgn ank saya yg no 3..tp dia 21hb 3 ni bru msuk 1 thn..

    ReplyDelete
  4. Perkembangan anak berbeza kan?
    Takpe janji sehat dan cergas
    Hepi bday un advance adik! :)

    ReplyDelete
  5. MaMa3HerOO:
    ye ker sama tarikh? hehehe..kebetulan plak..

    Nad MamaZN:
    erm, ye nad..si kembar tu pun byk gak bezanya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...