ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 19 February 2013

Suka Pinjam-Pinjam

Ada je tudung setiap sorang sebenarnya. Ayah belikan masa konvo adik ipar kat USM Penang.. Tapi semua pulun letak kat kete. Anytime diorang nak pakai masa kat luar tudung sedia ada.. So bila gatal2 kat umah nak bertudung yang jadi mangsa adalah tudung mama..Huhuhu..Ni la contoh2nya,


Senget lor awak pakai tudung Cha

Ni plak ntah pesen apa ntah si Chu pakai. Siap berlapis2 bagai

Apapun yang paling tomei pakai wajiblah Pqa bambam ni







Seronok tengok budak2 kecik pakai tudung kalo jenjalan kat luar.. Tomei2 semua.. Anak2 saya..Erm! Belum masanya kot.. Malas nak paksa2 .Perlahan2 la kan... Kadang tu sesaja puji kawan2 kakak yang pakai tudung gi sekolah.. Esoknya dia pakai la..Tapi lusanya tak pakai semula.. Hehehe..



2 comments: