ARTIKEL TERBARU

Thursday, 21 February 2013

JJ : Melaka Part 6-Melaka River Cruise

Petang tu semua pakat balik dalam kul 5 lebih..Sebab fikir malamnya nak keluar lagi..Lagipun sian budak2 ni kang meragam plak malam sebab penat..Sebelum balik menyinggah beli kek jap sebab nak surprise kan mak besday dia kan 20 jan. Tuk besday nenek, tapinya dibelinya kek cam tuk budak2..Hehehe..Biasalah kuasa budak2..Hahaha
So pas maghrib semua siap2 la.. Mulanya tak jadi nak gi seba Huda sakit kepala. Tapi kerna mak abah kami turutkan jua.. Yelah, sian la kan.. Memang niat diorang gi Melaka ni nak naik bot tu..Huda pun makan la panadol dan pergi jua..Hehehe.. Demi mak abah kan Hud..
Sampai2 jer collect duit tuk bayar tiket..
Dewasa : RM10
Kanak2 : RM5 *kakak,kembar dan Pqa saya amik setiap satu set..biar diorang selesa malas nak pangku2
So yang tukang beratur beli tiket adalah Naim..hehehe
Bila dah beli semua beratur dan naik bot.. Suka la pengurusan kat sini..Nampak teratur..tak ada yang nak potong2 q..Macam kat Zoo tu..Mencik!
Wah! Canteknya suasana waktu malam sambil naik bot.. Abah dan mak saya tengok seronok sangat.. Alhamdulillah tertunai sudah hajat mereka..















Tak dapat amik dengan cantik sangat sebab bot tu gerak kan. Tak apalah..Janji dapat tengok live..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...