Artikel Terkini

Benda Ni Gak Jadi Mainan


Banyak2 mainan kat umah tu benda alah ni gak leh jadi mainan.. Time mama nak guna nak sidai kain time tu la dia sibuk nak main..Pqa ! Pqa !

Comments

  1. he3..bese le tu bdk2 kan,ank saya pulak suka main penyepit baju,time nk guna ade je yg x ckup,abis di main oleh bdk2.

    ReplyDelete
  2. Hihihi.. ank saya suka main sepit bau..hbs semua smpai tercabut pin2 kt sepit tu..

    ReplyDelete
  3. MaMa3HerOO:
    Hehehe.. Kan..Time nak guna time tu la x ada..Marah pun sekejap jer..esok atau lusa buat semula

    Ratu Hatiku:
    hehehe..nama pun budak2 kan..redha jer la

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS