ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 16 January 2013

Suka Suki Melepak


Ni citer hari khamis lepas...Pas hantar kakak masuk kelas, ayah ajak lepak tepi jap sebab ayah nak tengok diorang main apa.. Kalo hari Selasa ngan Khamis kakak kene pakai t-shirt putih dan seluar track biru. Sebab ada main.. Kalo hari Isnin dan Rabu pakai baju biru seragam tadika kemas. Ni pakai baju putih sbb baju sukan lom dapat lagi.. So lepak la jap dalam kete.. Nasib masa tu ada bawak kamera..hehehe..
Kakak mesti pelik.. Pehal la mama ngan ayah ni buat kat situ? Tak gi keje ker?Hahaha









Agak2 cam kakak tak selesa sebab dok toleh2, ayah ajak blah.. Hehehe..Malu ke kakak ?

Pastu kul 12 tengah hari ayah gi amik kakak.. Mama suh ayah bawak gi opis dulu sebab nanti kul 2 petang nak kluar lagi.. Sebab nak hantar adik Eya checkup.. So kakak lepak la kat bilik mama.. 
Kakak sibuk badan dia busuk, ye la .Tak selesa la kot sebab dah main2.. Nasib mama memang bawak baju spare dia dlm beg tadika. Mandikan dia pastu pakai baju kat bilik ayah.. Bilik ayah dekat ngan toilet.. So dengan bertuala masuk bilik ayah..Tak malu kakak!

Amboi! Bizinya awak ni..Banyak keje ek






2 comments:

  1. Akak keje 1 ofis ngan hubby ke? Syoknye!

    ReplyDelete
  2. Nad:
    haah..kat opis pandang dia,kat umh pun pandang dia gak..hehehe..tu yg makin kuat kasih sayang tu..hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...