ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 2 January 2013

Semangat Hendak Ke Sekolah

Malam tadi tengok kakak ambik pakaian yang hendak dipakai esok ke sekolah. Pastu mama tanya la nak buat apa? Kakak kata dia sesaje jer nak cuba pakai. Sesaje? Bukan dah cuba ke masa beli..Hahaha..Sukatilah kakak.. Siap pakai baju,seluar siap ambil stokin dan kasut pakai.Hahaha..Yang kembar sok sibuk bising sebab semua barang2 kakak.. Diaorang jeles sudah..Kesian je.. Cha dapat pakai kasut sekolah kakak yang lagi satu..Chu kene tunggu giliran la ye.
Pastu sibuk plak pakai beg sekolah yang Cik Oim hadiahkan masa gi kedai CikOim.. Cik Oim @ Rokhim ni adik lelaki mama.. Dia memang buka kedai untuk alat tulis kat sg jelok,kajang. So mama citer2 yg kakak nak sekolah dah dia suh datang kedai suh pilih beg. Yg kakak jer dpt free.Yg kembar dan Pqa kami beli la..Sian la kalo dia nak bagi semua..Dia berniaga,kita pahamlah..Tu pun dia bagi lagi 15%...Katanya sbb adik beradik..Yo kan jor la..Ikutkan dia suh amik jer dulu..Bayo bila2 jer. Tak apalah sbb ayah memang dah buat peruntukan tuk beg baru anak2 katanya.Alhamdulillah kelengkapan kakak nak kesekolah dapat diselesaikan. Bagaimana reaksi kakak di sekolah baru? Adakah kakak nangis?Hehehe..Next n3 ok..

No comments:

Post a Comment