ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 16 January 2013

Kek Besday Pqa


Masa 09 Jan lepas kan besday Pqa.. So petang pas lik keje tu ayah kata nak gi beli kek.. 
Kami kalo kek besday ni suka beli kat sek 4 tambahan, Bangi. Mama ngan adik tunggu dalam kete jer sebab adik tengah menyusu.. So menunggu diorang beli kek pun hampir satu jam.. 
Bila semua dah masuk dalam kete mama pun tanya la.. Nape lambat sangat, beli kek jer pun.. Ayah kata biasalah, budak2..Kejap nak yang tu,kejap nak yang ni..Tu yg lambat.. 
Ok lah..Jom balik..
Sampai umah Pak Uda ngan Cik Wawa tak sampai lagi.. Pastu kakak telefon Cik Wawa suh cepat sikit.. Dan siap dia order satey lagi.. Hahaha.. Pandai tul kakak ni..
Bila diorang sampai jer terus lah memulakan misi yang tergendala tadi..
Biasalah... Kek orang lain, orang lain yang sibuk bebenor gayanya


Ni la kek besday Pqa.. Pilihan kakak dan kembar.
Mata Doraemon yang cacat..Tak perasan pun masa tu..Ni masa nak buat n3 baru perasan..hehehe





Bila ada Pak Uda memang melekat je awak ni kan Pqa..Dok berdukung jer..Mentang2 la hari bahagia dia, layan!

Pak Uda tolong pasang lilin


Tengah tunggu nak meniup.. Dok nyanyi tetiba Cha dah tolong tiup lilin.. Wassalam.. Moh je la makan.. Tak kuasa nak pasang balik..Sori ye Pqa..


Kan...Semua sibuk nak memotong

Pqa dapat juga potong




Walaupun simple bagi mama dan ayah tapi bagi anak2 ianya cukup meriah... Walau hanya sekadar kek, tiada hadiah yang mahal2, cukup membuktikan kasih mama dan ayah..

Kakak plak besday dia 31 Jan ni.. So dia lagi la sibuk menghitung kalendar jer..



2 comments:

  1. Happy belated Bday Pqa, cantik kek dia,
    sama la kami pun suka beli kek kat sek 4 tambahan tu..especially kek coklat moose dia la..

    ReplyDelete
  2. Eija:
    hehehe..tak sangka plak eija pun kalo bli kek kat sana..suka beli kat situ sbb keknya x muak..janji anak2 suka kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...