ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 9 January 2013

Hehehe.. Dah Boleh Dah Upload Gambar Kat Blog

Hehehe.. Dah boleh dah nak upload gambar dah.. 
Bengang gak sebab sebelum ni ok jer nak upload guna ie (internet explorer).. Tup2 beberapa hari yang lepas tak leh..Dah la tetiba ada nak buat n3 dan2 tu la tak leh nak upload gambar..Sadis tul la.. 
Pastu gatal la wat n3 kesian semalam nak tau nape jadi lagu gitu


Pastu pagi tadi sebelum nak keluar gi PJ sajer la jengah blog kejap nak test dah ok ker idak.. Pastu nampak ada komen nak kene approved..Pastu buka la.. Hehehe..
Komen dari Nad a.k.a mamazn..

 
Memang saya guna ie.. So saya pun gi la bilik hubby minta dia buka blog saya. Dia guna mozilla firefox.. Ok boleh upload gambo.. So dia kata maybe ie mama problem.. Pastu hubby suh install Mozilla Firefox. Dan hasilnya saya dah boleh upload.. Senang hati dah.. Mekacih ye Nad..


1 comment:

  1. Weeeee, alhamdulillah..!
    Bleh la buat entry bergambar pasni
    =)

    ReplyDelete