ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 16 January 2013

Adik Eya Dah Berjaya Naik Tangga

Hahaha.. Patutnya kene cuak sbb dia dah berani dok panjat tangga.. 
Tapi apakan daya sebab ayah dia kata, biar dulu, tengok camner dia naik..pantau dari belakang jer.. 
Dan hasilnya dia berjaya sampai ke tingkat atas sambil sengih2 sebab tak kene marah..Siap dibagi tepukan gemuruh lagi oleh kakak2 nya.. Ayahnya rajin la dok ngekor dia tiap kali dia nak gi kat tangga, kalo mama tak kuasa..
Paling koman pun, "kakak, adik eya naik tangga tu.."  Kakaknya pun dok la amik sambil bebel2..Hahaha..Genetik sapokah ini?..Pastu tak sampai 5 minit kang dia gi kat tangga tu lagi.. Lama2 tensen kakak.. Akhirnya kakak pun amik inisiatif hadang tangga tu ngan basikal dia..
Tapi kalo dah namanya budak, ada jer akalnya nak tembus halangan tu..Pas ni mama kene la rajin skit mop tangga tu..Cepat sangat berhabuknya.. Pastua adik Eya ni tak kurang rajinnya dok sibuk ngutip masuk mulut.. Tapi sekarang ni pandai plak, bila kutip apa2 kat lantai dok sibuk tunjuk dulu.. Bijak2..





Ni la hasilnya..



2 comments:

  1. Bila rumah ada tgga mcm tulah kan...hehehe tahniah pada adik Eya... kena pantau lbh tu

    ReplyDelete
  2. Ratu Hatiku: Tu la pasal..hehehe..Insyaallah memang kene sentiasa tengok2kan..tengah ligat ni dok mengejor dia jer..

    ReplyDelete