Artikel Terkini

Pqa Demam,Batuk dan Selsema

Aduhai! Ingat cuti Sabtu Ahad hari tu leh la nak gi jalan ker,shopping2 ker (berangan)..Last2 kene dok umah jaga anak demam.. Pqa tak sihat.. Bila tak sihat manjanya yang amat sangat.. Mentang2 la kakak2 dia tak ada kat rumah.. Jumaat malam tu kakak dan kembar ikut Cik Wawa dan Pak Uda balik kampung. Ni sampai la ni tak balik lagi ke Bangi.. Baru sat tadi mama kol baru sibuk nak kemas2..

So 2 hari yang cuti tu mama ngan ayah sibuk dok gelek Pqa dan Baby Eya la.. Nampak la kebosanan ayah sbb tak ada anak yang nak dikaco.. Kacau Pqa dia tengah demam, usik skit dah melalak2..Hahaha..

Pagi ni dah nampak ok skit hantar ke nursery..Pqa ni bagusnya sebab dia suka makan ubat.. Bagi jer ubat dia akan makan sendiri...So kalau rajin makan ubat cepatlah baiknya..Hehehe..

Tak sabar nak jumpa kakak dan kembar petang ni..Rindu ler..
Tapi mama rasa mesti diorang wat tak kisah jer ngan mama kang.. Sentap jer rasanya nanti.. Tak apalah yang penting mama tengah rindu kat diorang.. Tak sabar nak dengar mulut bercerita sorang2 kang cam bertih goreng..Hahaha

Comments

  1. kesian pqa ye..moga cepat sembuh ye sayang

    ReplyDelete
  2. Hopefully pqa dah beransur sihat..

    itulah kan bila xde rasa rindu sgt2..

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS