ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 26 December 2012

Biarkan Rambut Dan Wajahku Dibuai Angin

Salah satu aktiviti anak2 adalah bila dalam kereta.. Bukak tingkap pastu dibiarkan rambut berterbangan,muka dibuai angin pastu ketawa bersama menangis bersama (sebab bergaduh muka masing2 nak ngadap tingkap).Tapi bukan selalu dan bukan semua tempat boleh buat macam ni.. Biasanya bila nak dekat2 sampai area umah atau nak gi kedai jer ayah bagi can.. Kalo tak jangan harap..Sebab kadang2 diorang ni sajer jer nak kluarkan kepala, so bahaya la kalo terlepas pandang.. Tapi sebab dah selalu so diorang pun dah paham dan beberapa kali mama tengokkan diorang takan keluarkan kepala atau tangan la..Tapi kat jalan besar ayah tak bagi la..Takut motor laju atau kereta..Jadi mak bapak ni, ikut jer kepala anak nak buat apa,janji mereka hepi..Asalkan tidak keterlaluan permintaan mereka pasti akan ditunaikan..

1 comment:

  1. Seronok...bila kt kwsn2 lengang bleh la kot...kalu tgh2 bndr, dgn moto2 laju, habuk2 debu n asap...kan? =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...