ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 7 November 2012

Oh Kakak !

Perbualan di antara seorang mama dengan anak perempuannya yang berumur 4 tahun lebih yang tengah makan sambil sibuk amik gambo makanan dia dengan beberapa aksi tak pakai baju dengan alasan panas di pagi hari tadi.....

Mama : Awak ni nape kakak? Makan tu makan jer la..
Kakak : Kakak tengah makan la ni mama..
Mama : Dah tu yang dok sibuk amik2 gambo tu nape.. Fokus kat makanan tu jer la..
Kakak : Kakak saje la nak amik gambar apa yang kakak makan ni..
Mama : Nak buat apa pun..
Kakak : Kakak nak letak dalam Facebook la mama..
Mama :  ?????? ...*terus terdiam(Oh Kakak..Versi dalam hati jer)

Ini buktinya:
Bukti kamera ada atas meja..


1 comment:

  1. kakak nak jadi blogger satu hari nanti nie..
    sbb aima selalu akan cakap "bloggerlah tue" bila tanya kenapa? jawapannye.. blogger jer yg suka amik gambar makananlah sbb nak wat entry... uyun jawab.. oklah tue, kitorg yang buatkan iklan percuma untuk kedai tue.. hhhihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...