ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 7 November 2012

Jemput-Jemput

Jemput-jemput yang dihasilkan di pagi hari.. Anak2 bawak bekal ke nursery sorang satu bekas..Dalamnya tak ada la byk diorang letak..Entah bape adalah kot dalam 7-8 ketul jer kot.. Macam Pqa dah makan skit dalam kete sebelum sampai nursery. Mood membuat sarapan tetiba muncul.. Ayah ngan mama pun bawak bekal sorang satu.. Walaupun leh jer makan sama2 kang, tapi malas plak nak berjalan ke bilik memasing. Kalau ada bekalan siap2 dalam bilik, bila2 masa leh ngap tanpa rasa bersalah walaupun bos lalu depan mata tanpa mempelawa....Hahaha..
Inilah sarapan saya di opis tadi.. Ops! itu bukan aiskrim tau.. Ko mampu makan aiskrim pepagi..

Tara! Pakej dengan sos lah..Saya tak lalu makan gitu saja.. Mesti nak ada sambal atau cicah.. Lagi pedas lagi best...

No comments:

Post a Comment