Artikel Terkini

Sendiri Buat Sendiri Makan


Sendiri buat sendiri makan.. Hahaha.. Malam tadi ada tempahan 300 biji. So ayah buat lebih la sebab nak letak kat opis (sedekah di hari jumaat-biar rezeki lagi murah, Amin..).Semalam punya pun ayah buat lebih sebab kakak dah pesan nak bawak apam polkadot gi taska. Lepas dah letak kat meja, mama amik la 3 ketul ni jer...Sesajer wat kunyah2 sambil baca email.. Ikutkan dah jemu sebenarnya nengok benda ni sebab seminggu ni hari2 ada tempahan. Tapi macam mama memang suka makan cam kek2 ni. Malam ni stop amik tempahan sbb nak balik kampung. Ikutkan bukan mama yang buat aduanan semua, mama just tolong skit2 jer..Hehehe..Tapi tak apalah, bukan kene bayar pun makan sendiri buat..   

Comments

  1. lagi puas hati sendiri buat, sendiri makan..jimat pun jimat..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS