Artikel Terkini

MAJLIS PERTUNANGAN KHAIRUN NAIM & NOR SYAZNI Part3

Bergerak semua dari rumah Huda dalam kul 2petang.. Ada dalam 10 kereta semua… Cantik jer semua ikut tak de potong2.. (memang tak berani nak potong sbb tak tau jalan). Marilah semua ikut bontot kete Vios (haruslah Huda yang depan)… Yang paling belakang adalah Avanza (kete Rokhim) dan adalah yang paling lembab sekali.. Lembab sebab kete dia kene bawak semua hantaran.. Hahaha.. Sian ko cit.. Gelak jor la akak ko mampu. Sampai parking, betul2 depan tu ada playground.. Kakak dah usha mama ..Pegi kejap boleh tak mama..  Gi la main kejap sementara orang2 dok  sibuk ngan hantaran2 ni..


apa motip gambo ko jer ni dik.. ooo..lupe kamera ko.

Pihak pompuan wat kat dewan sbbnya rumah jenis apartment.. So paham jer la keadaan rumah macam tu dengan kami yang datang sampai 10 kete. Sampai2 mata ni dok melilau cari bakal adik ipar .. Uik! Putih Biru air laut kot baju dia.. Tomei!!!! Pelamin pun sempoi jer. Tak kisah la..Tunang jer pun..Yang penting segalanya berjalan dengan lancar. Dari pihak lelaki (pihak kami ler)yang jadi jurucakap haruslah Pakde Tasrib.. Siap petik ayat Ikan dilaut la apa lah..Nak gelak pun ada.. Dengar jer la.. Tak berapa nak dengar sangat pun sbb tak pakai mic. Lagipun Pqa bambam ni macam buhsan jer.. Boleh dia berebut air kotak ngan Chu.. Ayah bawak la bebudak ni main kat luar.. Tak seronok la ganggu majlis kan.. Walaupun orang  kata , ala.. Biasalah bebudak..  Ye la, tu bebudak.. Yang mak bapak budak pepaham ler nak handle anak..hehehe… 
Yg baju pepel tu Pakde Tasrib (Tukang Cakap)



Dari pihak pompuan ada 2 og.. Sorang yg baju hijau (pompuan) sorang lagi baju oren (lelaki).. sampai 2 org.. KO MAMPU!!!!

Mak dan bakal besan..

Selesai prung prang.. Acara makan plak.. Baby Eya apa citer.. Tersangatlah baik.. Main sendiri jer.. Sibuk meratah beg tangan orang.. Sedap ke dik oiiii beg tangan mak2 sedara awk tu..

Pastu sarung cincin dan amik gambo
sarung cincin

yes! bakal menantuku

cium jgn x cium

sesi berpelukan

awat mak... sedih ker gembira ni..hahaha

bergambo dengan bakal adik ipar

hantaran dr pihak lelaki

hantaran dr pihak pompuan

Pas makan, kami pun berangkat balik ke rumah huda semula dengan barang2 hantaran….Yang balik kerumah huda adalah adik beradik saya jer.. Yang lain2 terus balik….
Lepak2 pastu makan2 lagi.. Tapau apa yang patut ditapau.. Dalam kul 5 lebih gitu kami pun gerak balik ke kampong semula.. Hantar mak ngan abah….

Comments

FOLLOWERS