ARTIKEL TERBARU

Thursday, 18 October 2012

Bila Ditukarkan Ke Bahagian Lain.. BERSYUKUR atau MENGELUH

Hari Selasa hari tu bos panggil sbb ada benda nak bincang.. Ingat pe benda la sangat nak bincang, rupanya nak tukarkan saya ke bahagian lain.. Sekarang ni saya di bahagian Teknikal (programmer), pastu kene tukar ke bahagian Sales & Marketing.. Yang menjadi ketensenan saya adalah bahagian lama iaitu Teknikal still juga saya pegang.. Sampai 2 bahagian ko kat opis ni.. Saya kene dok atas.. Bos suh amik la brg2 kat bilik lama masuk dalma bilik baru.. Saya kata nantilah, tunggu ada mood nak angkat..Hahaha..Start hari Selasa tu saya terus buat keje2 bahagian baru..  Sampai nak lunch pun ayah call sbb lambat turun..Hehehe. Tak apalah terima jer la.. Janji komisyen masyuk.. Alhamdulillah.. Mau tau ini adalah rezeki Allah nak bagi.... Mudah2an saya tak tensen la di bahagian baru ni sbb bilik saya dok mengadap bos2 lalu lalang.. Hehehe...

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...