ARTIKEL TERBARU

Thursday, 4 October 2012

3 Tahun Kami Masih Bersama

Telah 3 tahun kami bersama.. Ke hulu ke hilir.. Beg tangan dah bape kali tukar pun tetap ianya bersama mama..Hehehe..Merapu jer la.. Mama nak tunjuk beg kecik mama ni.. Beg ni mama guna untuk bawak gi makan waktu pagi dan tengah hari . Dalamnya mama letak hp,ic,lesen kete dan wit tuk makan seminggu.. Tak sangka lama giler mama dah guna beg ni.. Tak la nampak lusuh sangat... Beg ni pun adik ipar yg bagi masa diorang gi bercuti kat Cameron Highland. Kalo citer ngan dia, mesti dia tak sangka saya masih guna lagi beg i..Hehehe...


1 comment:

  1. selesa pakai beg kecik camni senang masukkan Hp n duit poket nak g mkn kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...