ARTIKEL TERBARU

Monday, 3 September 2012

Padan Muka Sendiri

sumber: en google

Hahaha.. Bila kenangkan balik memang la bengong saya ni..
Citernya cam gini, hari jumaat lepas pak ngah kepada suami saya bernikah.. Ni nikah kali kedua. Sebab kematian isteri (mak ngah) setahun lebih yang lalu.. Ikutkan sesi nikahnya dalam kul 9 pg sbb dia dpt bilangan no 1. So dalam kul 8 lebih gitu semua dah siap kecuali saya dan baby Eya. Mak mertua, adik2 ipar dan makcik suami memang lepak kat umah kami bila sampai masa khamis malam tu..So bila tengok saya sorang jer tak siap lagi, saya cakap la kat suami pergi la dulu tengok nikah.. Mama nak tidurkan baby Eya sbb cam meragam skit..Ngantuk kot.. So siapkan anak2 semua dengan berbaju kurung so pergilah mereka meninggalkan mama di rumah bersama baby Eya.. Ayah kata dalam kul 10 pas abis nikah nak jemput mama nak gi makan.. Tetapi mama dengan sengalnya berkata, tunggulah mama kol..kalo dah siap kang mama kol la..so dalam kul 11 lebih tu saya sms la, tanya kat umah pak ngah ker? Tak la..kat umah pengantin perempuan, tengah makan. Hah? ye ker.. baru saya teringat yang bila selesai nikah kan terus gi umah pengantin pompuan uk makan.. Umah pengantin lelaki apa pun x dek...Hahaha..So makan la roti sajo di rumah diam2..Kesimpulannya lain kali jgn ngada2 nak suh org gi dulu.. Pegi sama2 baru dpt mkn sama2...Bukan rezeki nak buat camner...

No comments:

Post a Comment