ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 5 September 2012

Allah Lebih Sayangkan Dia

Hari Selasa malam masa tengah dok rehat2 sambil melayan 5Farah tetiba suami dapat kol. Bos kol... Pastu lepas letak suami bagitau mak andak dah meninggal...Rupanya bos kol sbb nak bagitau yang mak nya meninggal.. Dia meninggal kat umahnya kat Kluang, Johor. Memang tak leh la nak pergi..Lagipun jauh la.. Pastu cakap kat suami, dah masa dia pergi,daripada dia terseksa menanggung sakit.. Actually dia sakit kanser ovari tahap 4.. Tapi kami semua mmg x bagitau dia yang dia dah tahap 4.. Dia ingat just sakit biasa.. Baru lepas operate buang rahim masa kat Spital Putrajaya.. Tapi mmg sedih la, mak kan.. Mudah2an rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang2 yang soleh. Amin!!!
Masa bos kol tu dia sebenarnya otw balik ke kluang sbb nak amik maknya kat sana sbb 12 hb ni mak andak tu ada nak wat kimo kat spital Ampang. Suami yang kene gi hantar mak andak sbb bos kene gi Kuching.. Tapi tak sempat sebab dah meninggal.. Bos pun tak sempat jumpa pun..Alih2 dapat kol kata dah meninggal.. Tau la camne bos drive tu..Sian sangat.. Sebab sepanjang sakit memang mak andak tu dok ngan dia.. Dia yang hantar ke spital..Memang beruntung dia sbb dapat jaga mak dia.. Tapi oang yang jaga selama ni yang tak dapat jumpa.. Kalau saya lah, tak tau la camne nak hadapi.. Mudah2an saya tenang untuk hadapi semua ini sebabnya saya anak sulung perempuan,saya kene kuat walau hakikatnya saya la yang paling cewek sekali dalam family...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...