ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 28 August 2012

Tragedi Hari Rabu Sebelum Raya


Gambar menceritakan segalanya ....



Nampak tak tepi kereta tu macam tersiat (eh mcm kulit plak leh tersiat2)..
Semua berpunca adalah dari ayah.. Geram sih mama rasanya..

Citer dia gini, masa lik umah nak masuk pagar tu mama dah cakap kat ayah, pagar tu cam sempit skit, tolak la keluar skit.. Sebab ada sampah sarap orang tak angkat lagi...Pastu ayah dgn konpidennya, x kena la..Elok jer ayah keluar pagi tadi.. Keluar boleh masuk mesti boleh.. Ok.. Mama diam lagi.. Tetiba dia berenti.. Mama tolong alihkan pasu bunga tu leh tak, macam x lepas plak.. See.. orang yang degil mmg gitu,tak nak dengar cakap bini.. Bila mama turun nak alihkan pasu x nampak lagi, so bila kete dah parking tetiba mama nampak ....
apalagi, hangin satu badan la mama.. dari buka pintu pagar sampai ke dalam rumah tak abis2 membebel.. Orang dah bersalah haruslah dia diam jer kene bebel.. Esok pagi nak pergi keje mama bebel lagi, buka pagar tu luas skit... ni tersiat sebelah sini,kang esok2 mane lagi yang tersiat.. Tak pasal2 pagi2 kene bebel lagi..  Kakak dgn kembar dah sibuk2.. Nape mama? nape mama? Mama pun tunjuk la..
eeeeeeeee.... Memang geram sesangat.. Dah la nak raya, tak pasal2 duit melabur benda tak berfaedah mcm tu..

No comments:

Post a Comment