ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 7 August 2012

Gelagat Pqa Bambam

Aksi Pqa di dalam kereta ketika hendak ke nursery..





Sampai ke nursery saya kejut pun dia tak bangun. Angkat dan letak dalam katil pun tak sedar.. Memang penangan kekenyangan la tu.. Puncanya macam ni, masa kami semua nak bersahur, tetiba dia bangun.. Ingat dia bangun sbb mamai ker apa, tapi mmg tak sempat nak menetekkan dia sbb nak bersahur dulu. Lagipun dia tak bising.. Pastu bagi dia tengok citer kat laptop sementara nak siap2kan untuk sahur. Ingat lepas tu dia tido.. Pastu masa nak makan dia tengok jer.. Pastu ayah suh la try suapkan.. Lagipun masa tu memang ada goreng telur, so try suapkan. Dia makan.. Pastu dia mintak lagi suh suap. La..Lapo ker budak ni.. Ciannya la..Pastu lepas abis makan saya bawak dia ke tilam tidurkan dia...Terus tertidur semula.. Jadi ayah kata kesimpulannya dia lapar la kot tadi.. Tak leh nak tido semula. Ni perut dah kenyang terus tido balik sampai kakak2 kejut dah nak gerak gi nursery x sedar2.. Jadinya Chu dengan rela hati jadi penghalang guna badan dia sbb tak nak bagi Pqa jatuh.. Tak gerak2 dia dari keluar rumah sampi nursery.. Baik Chu.. Macam tu la kakak..

1 comment:

  1. betul2 kekenyangan tue sampai kejut pon tak bangun..hhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...