ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 28 August 2012

Cerita Hari Raya part4

Hahaha.. Tak abis2 citer pasal raya lagi.. Biasanya raya kat Muar memang tak banyak la umah kami beraya.. Masa raya ke4 tu kami ke umah Paklong (abg abah) di Bukit Pasir.. Pastu esoknya raya ke5 kami ke Parit Jawa (umah untie,adik mak),Parit Kangkung (umah maklong-kakak mak), pastu ke Bakariah (umah adik beradik abah)... So dah habislah sesi beraya.. Hari sabtu tu memang bosan la duk umah.. So petang tu cakap kat ayah, mama bosan la dok umah...Jom la gi memaner..
So ayah pun bawaklah kami ke..........  Nape ke sini? Dah le mama ni penakut..Tapi anak2 hepi giler.. Korang ni tak reti takut ke? Nak tau ke mana kami di bawak oleh ayah...
?
?
?
?
?
?





??


??
Kami di bawak tengok MONYET...diulangi MONYET... Nanti mama buat entri tentang ni..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...