ARTIKEL TERBARU

Friday, 27 July 2012

Percubaan Bangun Untuk Memasak Sahur

Akhirnya berjaya jugak saya bangun tanpa dikejutkan untuk memasak sahur. Baru 2 kali saya masak sahur sepanjang bulan puasa ni.. Kalau tak bangun tinggal makan jor..Jadinya sebelum tidur memang saya dah berniat untuk bangun memasak sahur. Alhamdulllah, diperkenankan. Walaupun hanya memasak NASI GORENG jika ianya dibuat dengan ikhlas mesti sedap.. Nyum! Nyum!
Bila dah siap kejutkan ayah sbb kami makan pukul 5.. Tak awal dan x lewat... Sebab saya ni makan jenis lembab dan terhengeh2.. Lagi2 kalau tak memenuhi citarasa mmg tolak la..Saya buat nasi goreng simple jer janji masak gak..hahaha..Kalau orang bertambah maknanya sedap kan..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...