ARTIKEL TERBARU

Monday, 18 June 2012

Tido Bersepah

Situasi pagi tadi. Sorang tido sana. Sorang tido sini. Beberapa malam ni asyik tido bawah jer. Bentang toto sorang satu (lipat 2 biar tebal skit), lepak2 tengok tv, gaduh2, jerit2 walaupun dah pukul 11 mlm, kemudian ketiduran. So pagi2 memang sepah giler la kat bawah.. Ni dah nak kul 8 pun x bangun tido lagi.. Semua beg2 dah masuk dalam kereta.. Tinggal bawak badan jer budak2 ni... Nak suh bangun alahai.. Macam ngantuk sangat. Time sekolah mmg mcm tu. Tapi kalau hari cuti, time ayah ngan mama nak tido lama skit boleh plak diorg bangun awal.. Camner tu.. Perasan x yang Pqa bambam tak ada dalam gambar. Sebabnya... dia bangun awal.. So dah siap mandi gi nursery...

No comments:

Post a Comment