ARTIKEL TERBARU

Friday, 15 June 2012

Tapak Tangan Kiri Gatal

Tapak tangan kiri saya ni dari semalam dok ngerenyam jer.. Saya dah tau, kalo tapak tangan kiri saya gatal maksudnya saya nak dapat rezeki la.. Tak pasti samaada duit atau barang. Hehehe.. Teruja plak nak tau apa yg saya nak dapat. Nak dapat komisyen ker (pikir dlm hati jer, dpt ntah bila,hrp2 cepatlah...), ker nk smpi hadiah dari Total Image. Heheheh.... Tapi saya agak nk dpt hadiah menang join contest itu hari.
Tup2....

Dah sampai pun... Gatal tapak tangan sbb nk dpt ni la..Agak da..

ni ler benda alahnya... Total Image-Fastloss drink

haruslah bergambar dulu (sila abaikan permandangan di dalam bilik itu.hehehe)

ketika kotak dibuka. Ada 30 botol dalamnya

Bentuk botolnya

Tapi SAYANG SERIBU KALI SAYANG, saya tak boleh minum... KERANA saya masih menyusukan anak... KECEWA.. Tak per la.. Saya bagi kat kawan saya jer..Rezeki dia pulak.

p/s: Mekacih byk2 yg tolong LIKE tu ye..


No comments:

Post a Comment