ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 27 June 2012

Saya Seorang Ibu Yang .... Anda Pula ..

Tadi masa jenguk2 blog, ada iklan nuffnang yang baru. Berkenaan dengan Drypers. Ada kuiz plak tu. Nampak mcm best dan terus klik. Ye.. ada kuiz untuk mama. Jawab soalan.. Soalan2 nya kira buat kita berpikir sebenarnya, kita ni tergolong dalam ibu yang bagaimana.. Saya terpikir jugak masa nak jawab soalan2 tu, saya ni jenis yang suka buat anak2 hepi dan pada masa yang sama saya nak anak2 tau yg saya amat ambil berat apa jua yang anak2 buat.


Dan saya adalah seorang ibu yang ........

4 comments:

  1. dah ada ramai anak mesti jadi versatil kan.. :)

    ReplyDelete
  2. ye cute mum.. dngan karenah anak2 yg pelbagai.. kadang2 geram,kadangkala seronok..

    ReplyDelete
  3. MUMMYIZZ: awk plak semuanya hero..Rezeki masing2 kan...

    ReplyDelete