ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 13 June 2012

Mulut Sakit

Petang tadi masa nak ambik anak2 kat nursery, sampai2 jer Cha terus datang kat mama. Ada la tu nak ngadu. Tetiba dia cakap, mulut cha sakit.. Pastu dia tunjuk mulut dia.. Nampak bengkak skit la. Tanya la kenapa jadi macam tu.. Terhantuk kat basikal (tp bukan Cha yang hantar report, Chu yang tolong cakap). Hehehe.. Pastu dalam kereta pun dok cerita lagi pasal kecederaan Cha.. Erm, last2 mama ckp, nape Chu tak jaga Cha.. Terus diam...Hahaha.
Kekonon sakit sangat, tapi dok melantak jajan sedap jer tengok..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...