Artikel Terkini

Hakmu hak kami jua

Apa hakmu hak kami jua? Boleh blah.. Sendiri2 punya la..
Hahaha..
Actually ni basikal kakak... Basikal kembar sudah kembali ke ... (rosak da. ganas sgt). Kakak ni ikut mood dia la kalo nk bg pinjam.. Biasanya dia bagi la.. Kakak yang baik katakan.. Tapi bila dapat apa2 kat kembar ni memang tak berapa nak lama la sesuatu benda tu.. Maybe lom pandai nk jaga barang sendiri kot.. Lagi2 si Chu.. Kalo Cha ok lagi.. Ingat lagi masa lik dari sekolah petang tu, masing2 dapat sorang satu pensil warna dan buku mewarna.. So malam tu masing2 buat la keje masing. Tengok kakak dengan Cha tekun dan tak bersepah2 pensil warnanya.. Tapi Chu.. Dah ada yang hilang, berterabur. Pastu menangis sbb colour dia tak cukup. Jadi mangsa siapa lagi, MAMA la yg kene cari..Chu.. Chu.. Eh! Tajuk cerita lain, olahannya lain plak.. Hehehe..

Ok la.. Berbalik citer basikal tadi. Dengan basikal ni kekadang leh dorang naik sampai 3 org sekali. Tak pun 2 naik sorang tukang tolak.. Macam2 la korang ni.. Tak pe la.. Janji hepi kan...


Comments

FOLLOWERS