ARTIKEL TERBARU

Saturday, 16 June 2012

Baju Rebutan




Actually baju ni bekas baju kakak dedulu.. Masih simpan sebab masih elok. So masa kembar kecik mmg x pakaikan sbb x sama la kononnya.. So simpan la kat dalam drawer. Jumaat tu melipat2 baju, mengemas2 baju kat bilik pakaian, masa nak masukkan baju dalam drawer Pqa nampak la baju ni. So mmg ckp dlm hati, esk pepagi pas Pqa mandi nk pakaikan la baju ni... Alamak, nk pakai t-shirt apa plak kat bhgn dalam. Tengok2 ada plak baju ni.. Belasah la warna merah ko...
Bila dah pagi, bebudak semua dah mandi,sesi pakai baju.. Bila kembar nampak Pqa pakai baju ni, dan dan la nak jugak. Mane leh, korang dah tak muat la .. Pastu baju ni satu jer.. Pastu buat la sesi pujuk memujuk sbbnya Chu dah majuk. Pastu mama cakap la, doakan la mama ngan ayah murah rezeki, dapat duit banyak2, boleh belikan baju kakak, Cha Chu, Pqa dgn Eya banyak2.. Nasib baik tak berpanjangan majuknya.. Sebabnya nnt Cha plak sambung emosi.. Parah2. Rasa tomei jer Pqa pakai baju cam gini. Insyaallah ye, nnt kalau ayahmama ada rezeki lebih, ada masa, dapatlah beli baju cam gini tuk kakak ngan kembar. Tapi yang jadi masalahnya, ada saiz ker?Hehehe.. Mama akan usahakan ye anak2...

No comments:

Post a Comment