ARTIKEL TERBARU

Saturday, 16 June 2012

Angin Sedang Elok...Belum Nak Taufan

Mama sekarang nape ntah, merajin plak snap gambar anak2.. Pastu diorang plak cam ok jer mama amik gambar. Kakak sekarang pun bagi kerjasama kalau mama nak amik gambar. Kalau kembar memang over campur poyo kalau bergambar. Kakak malu2 kalau nak amik gambar. Dulu kalo nak amik gambar ramai2 jgn harap muka kakak tu nak nampak. Lokasi dia baik punya .. Dok belakang ayah.. Nasib baik badan ayah tu leh tahan besar so awk x berapa nak nampak la kakak.. hehehe (jgn mare ye ayah). Sekarang nampak ok la.. Sonok mama...
Ni masa lepas mandi la ni..


Eh ! Nape bertiga jer ni. Mane Chu ni..


Hah.. Baru ada Chu. Awat hang beria sgt wat peace cm gitu Chu?

Abaikan permandangan di belakang yek.. Biasalah kalau hari cuti memang sesi sepah2kan rumah, sepah2 mainan. Pastu nnt mama buat suara cam tarzan korang suka kan.. Pastu ayah akan cakap, biasalah.. budak2.. Ye la ayah (dengan nada kegeraman).

Ye anak2 mama yang jelita semua, sila la sepah2 rumah ye.. Nanti mama kemaskan ye.. Sepah2...

No comments:

Post a Comment