ARTIKEL TERBARU

Saturday, 9 June 2012

Alhamdulillah... Rezeki anak-anak

Saya pernah buat entri yg kata konon nk berjual online ler, berniaga la.. hehehe.. Alhamdulillah, baru sikit berjaya. Saya perlu berusaha lebih lagi dari banyak segi. Semuanya saya buat perlahan2 dahulu. Saya buat semua ini buka untuk kepentingan diri saya, tapi untuk kesenangan dan keselesaan anak2 saya. Saya ni jenis yang APA ANAK NAK INSYAALLAH AKAN DAPAT (seronok la korang), sbbnya saya tak suka dengar permintaan yg berulang kali. Dengan modal yang tak seberapa, saya bertekad buka syarikat, daftar kat SSM, buka akaun bank untuk syarikat dan macam2 lagi saya buat dengan bantuan suami. Tapi urusan di bank semua sy uruskan sendiri, pengalaman yang baru untuk saya. Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Sebab tu la ramai orang kata, SETIAP ANAK ADA REZEKINYA.. Amin...

Jika ada yang berminat boleh lawati blog ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...