ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 8 May 2012

Perut Rasa Lain Macam

As salam semua,

Malam tadi lepas balik dari keje, terus rasa perut ni macam terasa lain macam.. Tak tau nak cakap macammane.. Hehehe.. Cakap ngan ayah (masa tu dia tgh sibuk ngan dadih dia), perut mama ni rasa macam tak best. Macam rasa nak bersalin pun ada. Macam rasa berat pun ada. Dia gelak jer.. Tapi tadi masa dalam kete nak gi opis saya rasa perut ni rasa ringan plak.. Baru terasa lapo.. Padahal malam tadi tak makan pun. Tapi tak rasa lapo.Kalau ikutkan tadi kul 8.00 pagi tadi saya dah kene bedah untuk keluarkan kembar.. Hehehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...