ARTIKEL TERBARU

Monday, 28 May 2012

Kasih Sayang



Bila tengok gambar Mak ngan Abah saya ni, rasa hepi jer. Diorang jenis yang romantik jugak la..Sportingpun ye. Abah tu jenis pendiam, tapi kadangkala over romantik gak..Diorang yang dah berumur tapi tak segan2 nak wat aksi2 cam gini, tapi kita yang masih muda (bg yg dah berkahwi ok) ni nape ada perasaan MALU segan...hehehe.. Entahlah..Sukar ditafsirkan.. Saya ni kategori camner ye..Hanya suami jer yang memahami..Hahaha.

Semoga kebahagiaan sentiasa bersama MakAbah selamanya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...