ARTIKEL TERBARU

Friday, 13 April 2012

Besday mama

Hari ni besday mama... Yang ke...Keberapa ek? Hahaha..Adakah malu untuk mama menulisnya? Erm...Korang congak la sendiri ..Maleh den nak bagitau..


Malam tadi kekonon nak tunggu la ayah wish kat mama... Tapi baru kul 10 lebih.. Ayah naik atas tidurkan Eya.. Pastu dalam kul 11 lebih mama pun naik la bawak Pqa bambam sebab da ngantuk.. Tengok2 dua2 da terbongkang.. Tidurkan anak dengan dia2 sekali tolong tidur.. Ala..Mesti ayah tak wish besday mama sebab da ketiduran.. Tetiba rasa sentap.. Hoi! pehal nak sentap plak padahal lom kul 12 pun..Huhuhu.. Dah tua bangka pun nak perasan muda remaja..kuing!kuing!

Tetiba ada dengar sayup2 di telinga mama lagu hepi besday.. Sebab dengar sayup2 gitu kerana mama pun dah ketiduran.. Bukak mata sambil senyum sampai ke telinga (tipu lor) .. Thanks...Hanya itu mampu mama ucapkan kemudian sambung tido..Hahaha..Dasar tidur lagi penting..Apapun ayah ler orang first wish kat mama..Bangga la tu..

Agak2 ada kek surprise tak tuk mama hari ni? Tunggu dan lihat jer la...

erm..nak kek apa ek?

1 comment:

  1. happy bday k.yang :) lambat dah wish..tp nk wish gak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...