ARTIKEL TERBARU

Sunday, 8 January 2012

Siapa Yang Sakit Sebenarnya Ni?


Siapa sebenarnya yang sakit ni? Mama ke kembar? Hehehe..Ni gelagat kembar masa saya nak discharge dari Hospital Serdang. Admit wad sebab kurang darah masa pregnantkan Farah Nor Shaziyah @ Eya. Tengah dok kemas2 la ni nak gerak keluar, kembar dok sibuk panjat2 nak naik atas katil.. Naik la yang oiii.. Sepahkanlah, kang ada yang mengemasnya.. Mentang dah nak keluar buat sukahati jer kat bilik tu.. Bilik tu kecoh gila ngan suara2 mereka ini..Lari sana lari sini.. X per.. mama bagi peluang.. Bukan selalu pun.. Nasib baik mama dok bilik sensorang, kalo ada patient lain dok geleng keala jer kang..




p/s: Biarlah mama yg masuk hospital, jgn la ank2 mama.. Tak sanggup..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...