ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 6 December 2011

SJ Kelab

Sebenarnya kami satu family ada menubuhkan kelab keluarga yang kami namakan sempena nama abah ngan mak..SJ (Shakor dan Jariah)...

Kelab ni kami adik beradik tubuhkan bulan 12 tahun lepas.. Masuk bulan 12 ni genaplah setahun... Kelab ni ada AJK khas yang melibatkan Along (abg saya) sebagai Penaung,

saya sendiri sebagai Pengerusi,
Rokhim sebagai Bendahari

dan Huda sebagai Setiausaha..

Yang lelain tu ajk kecil2lan tapi ada la menyumbang juga..(jgn kecik ati ar).


So dalam kelab ni juga perlu bayar yuran kelab dimana seorang satu kepala RM10. Macam saya tiap2 bulan kene bayar RM60 sbb saya,ayahnya,dan anak2 seramai 4 orang... Kopak mama korang tau..Hehehe..


Dan perancangan lain adalah setiap tahun mesti ada buat Family Day dimana semua ahli wajib berkumpul..


Dan perancangan untuk buat SJ Family Day yang pertama telah berjaya dibuat iaitu di ... (akan saya buat entri nanti)... Sabar ye..Hehehe


Dan saya berharap sangat dengan tertubuhnya kelab ni akan dapat merapatkan lagi hubungan kami sekeluarga yang memang rapat pun.. Amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...